Met de keuze voor Codingo kies je een betrouwbare, veilige en betrokken partner. Wij zijn trots op onze diensten en zien graag dat jij daar als klant optimaal gebruik van kan blijven maken. Ook lang nadat je een product of dienst bij ons hebt afgenomen. Daarom steken wij veel energie in onze klantenservice en staan we altijd voor je klaar.
Het team van onze Servicedesk bestaat uit zo’n 10 professionele medewerkers. Met hun kennis en ervaring kunnen we je altijd en snel helpen. Of je nu een simpele vraag hebt of een wat groter probleem. Eventueel kijken we via de inbelfunctie op jouw scherm mee. Als je verzoek is binnengekomen, maken we een ticket aan. Via de ticketmail die je krijgt, heb je duidelijkheid over de status van je verzoek en kun je tussentijds reageren.
Iedere werkdag open van 08:00 tot 17:30 uur
Door ons ticketsysteem altijd op de hoogte van de status
In 2016 was de gemiddelde oplostijd 26 minuten
Soms kan een probleem niet wachten tot de volgende werkdag of werkweek. Daarom kun je iedere avond tot 22:00 uur en in het weekend terecht bij onze storingsdienst. Dit doe je door in ons klantenportaal in een paar stappen een ticket aan te maken. Wij nemen dan contact met je op om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
07:00 - 08:00 uur
17:30 - 22:00 uur
08:00 - 16:00 uur
10:00 - 16:00 uur
Download onze support tool
voor remote acces
Windows download
Mac OS X download
Het ontwikkelen van webapplicaties,
mobile apps, webshops en websites is onze expertise. Het optimaliseren van processen
is onze kracht. Deze combinatie maakt het team van Codingo daadkrachtig, energiek
en betrokken bij ieder project.
Codingo werkt nauw samen met
Interforce Cloud Partner
Log in op onze klanten portaal
Klanten portaal openen
Copyright 2017 All rights reserved by Codingo